Željeznice Federacije BiH definitivno će vratiti hrvatskoj tvrtki Končar savremeni niskopodni voz kojega su kupile 2009. godine jer nemaju novca da ga plate... Mi ćemo ponuditi da vratimo voz i da platimo njegovu amortizaciju. To je sve što možemo, izjavio je ministar prometa i komunikacija FBiH Enver Bijedić. O tome su ponovno vođeni pregovori u četvrtak u Sarajevu, a predstavnici Končara ostavili su federalnim partnerima rok do 15. novembra da se konačno odluče o rješenju. Ministar Bijedić ističe kako su zahtjevi hrvatske strane potpuno opravdani. Ljudi traže svoj novac i to je sva bit. Željeznice FBiH kupile su voz, a da ga nisu isplatile, kazao je Bijedić prebacujući krivnju na nekadašnju federalnu vladu koju je vodio Nedžad Branković 2008. godine i potpisao ugovor o kupovini niskopodnog voza kapaciteta 186 putnika.
Željeznice Federacije BiH definitivno će vratiti hrvatskoj tvrtki Končar savremeni niskopodni voz kojega su kupile 2009. godine jer nemaju novca da ga plate...
- Mi ćemo ponuditi da vratimo voz i da platimo njegovu amortizaciju. To je sve što možemo - izjavio je ministar prometa i komunikacija FBiH Enver Bijedić.
O tome su ponovno vođeni pregovori u četvrtak u Sarajevu, a predstavnici Končara ostavili su federalnim partnerima rok do 15. novembra da se konačno odluče o rješenju.
Ministar Bijedić ističe kako su zahtjevi hrvatske strane potpuno opravdani.
- Ljudi traže svoj novac i to je sva bit. Željeznice FBiH kupile su voz, a da ga nisu isplatile - kazao je Bijedić prebacujući krivnju na nekadašnju federalnu vladu koju je vodio Nedžad Branković 2008. godine i potpisao ugovor o kupovini niskopodnog voza kapaciteta 186 putnika.
Entitetske željeznice od rata posluju s ogromnim gubicima, a promet se odvija zastarjelim prugama na kojima nije moguće razviti veće brzine.